Divendres, 26 de Abril de 2024

Xarxes socials

1r Concurs Portada Programa

Festa Major Vilaplana 2015
El concurs té per finalitat escollir la portada del Programa de la Festa Major de Vilaplana 2015 amb les bases següents:
BASES CONCURS PORTADA PROGRAMA FESTA MAJOR 2015

PRIMER- La temàtica de la portada s’ha de centrar en Vilaplana i/o la Festa Major de Vilaplana. Cada concursant podrà presentar una única obra inèdita. Queda prohibit el plagi parcial o total de qualsevol imatge i/o cartell ja existent.

SEGON- Els originals podran realitzar-se en qualsevol format garantint que la seva reproducció gràfica sigui fàcil. No s'admetran tintes metal·litzades o fluorescents, ni relleus i volums enganxats

TERCER- La portada haurà d’adoptar la forma vertical, el seu format serà DIN A5 (148 mm x 210 mm).

QUART- Als treballs, hi haurà de figurar de forma visible la inscripció: «Festa Major de Vilaplana» i «del 9 al 18 d'octubre de 2015».

CINQUÈ- L’autor/a es compromet, si s’escau, a fer les modificacions necessàries per a la correcta publicació.

SISÈ- El termini de presentació s’exhaureix el dia 1 de setembre de 2015 a les dues del migdia.

SETÈ- El jurat estarà format per la regidora de Cultura, dues persones vinculades al món de la cultura i l’art, i en serà el president el regidor de Festes de l’Ajuntament de Vilaplana.

VUITÈ- El premi del concurs serà un abonament per a dues persones a tots els actes de la Festa Major de Vilaplana 2015.

NOVÈ- El veredicte del Jurat serà inapel·lable i s’anunciarà a la pàgina web de l’Ajuntament el divendres dia 4 de setembre.

DESÈ- El treball premiat quedarà en propietat de l'Ajuntament de Vilaplana i en farà l’ús que estimi convenient.

ONZÈ- El jurat es reserva el dret a declarar el premi desert.

DOTZÈ- LLIURAMENT:

ELECTRÒNICAMENT: S’haurà de lliurar en format digital (PDF o JPG) per correu electrònic a aj.vilaplana@altanet.org en aquest cas caldrà indicar en el correu electrònic un pseudònim que haurà de donar nom a l’arxiu adjunt, juntament amb el nom i cognoms de l’autor, l’adreça, el telèfon i el correu electrònic.

PRESENCIALMENT: A les oficines de l’Ajuntament (Plaça de la Vila) en horari d’oficina (de 10h a 14h) les obres han d’anar acompanyades d’un sobre tancat amb un pseudònim, que també haurà de constar a l’anvers del cartell i a l’interior del sobre juntament amb el nom i cognoms de l’autor, l’adreça, el telèfon i el correu electrònic. Els autors/es podran signar les seves obres una vegada conegut el veredicte del jurat.

ÚLTIMA- Les bases d’aquest concurs s’entenen acceptades pels concursants, pel sol fet de participar-hi.

Data: 14-08-2015
 Descarrega les bases del concurs

Projecte d'Obres

POUM - PLA D'ORDENACIÓ URBANÍSTICA MUNICIPAL